2025.05.20
Pomimo konkurencji w innych kanałach komunikacji, szeroko pojęta reklama zewnętrzna, a w szczególności reklama wielkoformatowa, od wielu lat utrzymuje silną pozycję na rynku. Nie tylko utrzymuje, ale nawet wykazuje stały wzrost, świadczy o tym chociażby szereg raportów OOH zarówno z 2024 r. jak i prognoz na 2025 r.
Paradoksalnie przyczynia się do tego również ustawa krajobrazowa, za sprawą której powstał zwiększony popyt na działania outdoorowe w miastach, w których w ostatnich latach było znaczne zmniejszenie dostępnych powierzchni reklamowych, tj. chociażby Poznań czy Trójmiasto, gdzie BP OUTDOOR posiada szeroką ofertę powierzchni wielkoformatowych.
Ograniczenia dotyczące lokalizacji, wielkości, czy rodzaju nośników reklamowych stały się wiec jeszcze bardziej istotne a jakościowa oferta powierzchni wielkoformatowych jeszcze bardziej pożądana.
BP Outdoor przoduje na rynku reklamy zewnętrznej, oferując sprawdzone i wysoko gatunkowe powierzchnie wielkoformatowe.
Reklama wielkoformatowa wciąż rośnie w siłę i niezaprzeczalnie odgrywa istotną rolę w planowaniu skutecznej komunikacji wielu kampanii reklamowych. Posiada ogromny potencjał zarówno w budowaniu wizerunku, wzmacnianiu rozpoznawalności marki i długo nie da o sobie zapomnieć.