O nas

Krajobraz wielkiego miasta był przez dekady wartością kojarzoną przede wszystkim ze stylem zabudowy, zabytkami, walorami kulturowymi, układem terenów rekreacyjnych i oczywiście - jakością życia. Wraz z przemianami gospodarczymi rozpoczęło się zjawisko ekspansji rozwiązań marketingowych. Jakość miejskiego pejzażu uwarunkowana dotąd ewolucją architektury i zmianami układu urbanistycznego zaczęła zależeć od nowego czynnika, jakim stało się natężenie oddziaływania środków marketingu i promocji.  Angażując się w branżę reklamy zewnętrznej na początku lat 90. ubiegłego wieku rozumieliśmy dwie sprawy. Przede wszystkim chcieliśmy, by nasze miejsce w branży znalazło się w perspektywie oddziaływania bliżej sztuki reklamy – inspirującej, neutralnej lub komfortowej w odbiorze i nacechowanej wyjątkowymi walorami estetycznymi. Jednocześnie czuliśmy, że właśnie naszą rolą jest troska o jakość miejskiej przestrzeni i krajobrazu. Nasze reklamy wspierały renowację wielu budynków w prestiżowych częściach wielkich miast. Dzięki zaangażowaniu naszej firmy i naszych klientów wyremontowane elewacje kamienic i zabytkowych domów handlowych cieszą oczy przechodniów: na Rynkach w Krakowie i  Wrocławiu, Alejach Jerozolimskich w Warszawie, ulicy Długiej w Gdańsku, Św. Marcina i Półwiejskiej w Poznaniu czy Świętojańskiej w Gdyni. W ciągu kilku lat odmieniliśmy elewacje pięciu budynków wielorodzinnych w ścisłym centrum Szczecina.

Moglibyśmy napisać tak, jak czyni to wiele firm, że naszą misją jest zadowolenie naszych Klientów. Brzmi to ładnie, ale jak wszyscy dobrze wiemy, zazwyczaj jest to tylko standardowa fraza, sprowadzona przez rynek usług do poziomu sloganu marketingowego. Tymczasem, dla nas najważniejsze są relacje między naszą działalnością,  jakością środowiska miejskiego i potrzebami naszych klientów. Perspektywa uwzględniająca komfort naszych odbiorców sprawia, że fundamentem racjonalnych zasad projektowania przekazu reklamowego, zgodnych z nasza misją, jest ochrona przestrzeni publicznej przed chaosem, wrażeniem zaśmiecenia, przeciążeniem percepcji odbiorców i wynikającym zeń zmęczeniem towarzyszącym życiu w mieście. Wrażenie dodatkowej przestrzeni, będące nieodłączną cechą reklamy wielkoformatowej, zmienia grę obrazów i komunikatów w nowy, pozytywny wskaźnik jakości przestrzeni publicznej. Najciekawsze rozwiązania, uwzględniające samopoczucie odbiorców, zdobywają uznanie społeczne. Wiemy jak podnieść skuteczność przekazu, przyciągnąć uwagę i sprawić, by prezentowana oferta była łatwa do zapamiętania. Wiemy też co zrobić, by reklama wielkoformatowa nie była obcym elementem w panoramie miasta, ale przekazem dopasowanym do pejzażu i zintegrowanym z jego charakterystycznymi elementami.

Nasi Klienci wielokrotnie zastrzegają sobie dopasowanie przekazu reklamy do miejsca . Cieszymy się, że możemy sprostać tym oczekiwaniom.  

    Zapraszamy do współpracy:

BP Media - 30 LAT NA RYNKU REKLAMY WIELKOFORMATOWEJ

    BP Outdoor Sp. z o.o.
    ul. Granitowa 1/18
    02-681 Warszawa

    NIP: 527-27-02-724
    REGON: 146898835
    KRS: 0000478620

    Skontaktuj się z nami jak Tobie wygodniej:

Wygląda dobrze!
Proszę wypełnić wymagane pole
Wygląda dobrze!
Proszę wypełnić wymagane pole
Proszę zaznaczyć wymagane pole